His slow, mysterious, experimental style of filmmaking got him Palme d’Or, the main prize at Cannes film festival. Now he is in the jury of the Oscars, but does he like what he sees?
We got a chance to meet Apichatpong Weerasethakul, or Joe as his Western friends call him, to discuss his identity, film censorship in Thailand and the mystery of cinema.
-
Buddy €5 mo.
Paminėsime jūsų vardą naujame NARA podkasto epizode ir pakviesime jus į uždarą NARA bendruomenės feisbuko grupę. Norime sukurti saugią bendravimo erdvę.
-
Penpal €10 mo.
Atsiųsime jums atviruką su NARA fotografų daryta nuotrauka ir padėka.
(+) visa kita, kas išvardyta viršuje -
Helpmeet €30 mo.
Norime su jumis pasimatyti. Visus, prisidedančius šia suma, kviesime į susitikimą pasikalbėti apie žurnalistiką ar kitą mums ir jums įdomią temą.
(+) visa, kas išvardyta viršuje -
Patron €100 mo.
Padovanosime jums pasirinktą spausdintą didelio formato fotografiją iš NARA kolekcijos ir padėkosime jums kiekviename podkasto epizode. Lai jūsų indėlis būna matomas.
(+) visa, kas išvardyta viršuje
Further reading:
Where to begin with Apichatpong Weerasethakul by John Berra, BFI
In ‘Cemetery of Splendour,’ a Nod to Dream Logic by Glenn Kenny, The New York Times
Mieganti šalis by Živilė Pipinytė, 7 Meno Dienos